Mengenai Kami

Sebuah syarikat bumiputera berdaftar yang menjalankan perniagaan fotografi secara sepenuh masa..Menyediakan perkhidmatan di seluruh malaysia..
Menjadikan hobi & minat yg mendalam dalam dunia fotografi sebagai kerjaya & karier secara lebih serious, berwawasan

No.Pendaftaran Syarikat: 001899079-A

Matlamat&visi:

Berjuang untuk bersaing dengan bangsa2 asing di Malaysia yang lebih awal menguasai perniagaan dalam industri fotografi dan seterusnya ke peringkat antarabangsa.

Membuka minda & memberi pendedahan kepada bangsa melayu kita mengenai keindahan seni fotografi

Selasa, 31 Mei 2011

Syahida & Muthanna




sebahagian dpd pic pengantin yg aku shoot dibantu oleh Hilman Man merangkap 2nd photographer...yg lain2 bila free aku upload.. so sambil2 buat editing utk coustomer, aku upload pic ni utk sapa2 yg nk cuci mata

tak lupa juga aku ucapkan terima kasih kpd Vel Oliver Photography Art kerana bagi peluang pada aku utk job ni



1 ulasan:

Unknown berkata...

Assalam Shahril ....

anak dh besaq mana dah???? moga Zura cihat juga. Amboi..cntik betoi gmbar2 yg d ambil...suka dan x jemu2 akak tgk. Tahniah!!! moga quality gmbar terus d mantapkan...Ada juga photografer kan..mula2 memang gempaq...bila dh byk customer....gmbar nk siap pun pelan lmbat ...gmbar pun ...hasil macham snap kt camera digital aja...dh x luar biasa...he..he..Moga Shahril terus maju & jaya...