Mengenai Kami

Sebuah syarikat bumiputera berdaftar yang menjalankan perniagaan fotografi secara sepenuh masa..Menyediakan perkhidmatan di seluruh malaysia..
Menjadikan hobi & minat yg mendalam dalam dunia fotografi sebagai kerjaya & karier secara lebih serious, berwawasan

No.Pendaftaran Syarikat: 001899079-A

Matlamat&visi:

Berjuang untuk bersaing dengan bangsa2 asing di Malaysia yang lebih awal menguasai perniagaan dalam industri fotografi dan seterusnya ke peringkat antarabangsa.

Membuka minda & memberi pendedahan kepada bangsa melayu kita mengenai keindahan seni fotografi

Ahad, 27 September 2009

Gambar Potret











































































Ni ada beberapa gambar Potret yang kami ambil..Lokasi di tempat Bangunan Bekas sekolah agama di kawasan Istana Lama Sultan Abu Bakar..sekarang dh jadi muzium sultan abu bakar..senibinaya memang cantik..aku kagum betul la..banggunan memang dh usang & "Menyeramkan"..org ckp tpt ni keras..so bila kali dah ada kat situ..memang tak dinafikan...SANGAT KERAS...sebab bangunan ni diperbuat dari batu..hanya sebahagian tpt je dari kayu...habis smua tpt kat dlm tu kami redah..dah mcm krew Mistik ler plk..kami berserah je pada allah...alhamdulillah semuanya ok..






















1 ulasan:

Wedding & Event Photography berkata...

kami menawarkan perkhidmatan utk abadikan potret anda yg cun2...mcm artis la pic nye tu...pastu kami akn display dlm blog..so anda berminat?bergambar santai dgn family juga blh d jadikan kenangan manis utk tatapan..kami menyediakan beberapa pakej..bermula dari RM200..

sila email kami utk pakej2